Personal trainers, Personal Training
 
Personal Trainers Trainers o Links
 
 
 
 
 
 

 

χουμε λοι ακοσει για τα αντιφλεγμονδη φρμακα. χετε μως ακοσει για αντιφλεγμονδεις τροφς; Οι τροφς που καταναλνουμε παζουν σημαντικ ρλο στο πως νοιθουμε.

Τι εναι η φλεγμον;

Ας δομε μως τι εναι η φλεγμον.

Φλεγμον εναι η τοπικ αντδραση του οργανισμο σε ερεθισμ, βλβη λομωξη (μικρβια).

Τα συμπτματα της φλεγμονς συμπεριλαμβνουν ερυθρτητα στη περιοχ, πρξιμο, πνο και αυξημνη θερμτητα.

Πρκειται για μια προσπθεια του οργανισμο να «περιχαρακσει» τη βλβη και να αυξσει την συγκντρωση θρεπτικν συστατικν στε να βοηθσει στην ταχτερη επολωση της. Ο πνος δε, χει ως στχο την ακινητοποηση και προστασα του πσχοντος μρους μχρι πλρους ασης. Εναι σημαντικ να καταλβουμε τι η φλεγμον δεν εναι το πρβλημα αλλ η προσπθεια του οργανισμο να λσει να πρβλημα.

Η φλεγμον ακολουθε μια βλβη. Χτυπσαμε το χρι μας που στη συνχεια πονει και εναι πρησμνο, φλεγμνει. Το πρβλημα ταν το χτπημα, το πρξιμο και ο πνος αφορον στην προσπθεια του οργανισμο να διορθσει την βλβη που προκλθηκε με το χτπημα.

Οι βλβες μπορον να προκληθον ξαφνικ και βαια (οξως) σταδιακ και σε σταθερ βση (χρονως). Αν το σμα μας χει λα τα συστατικ που χρειζεται για να επουλσει, ολοκληρνει τη διαδικασα και τσι η φλεγμον περν. Αν χι η διαδικασα χρονζει και η προσπθεια επολωσης γνεται πρβλημα η δια.

Η κατληξη (-τιδα) προστθεται στο νομα του οργνου που αφορ για χαρακτηρσει την περιοχ της φλεγμονς. Αρθρτιδα για τις αρθρσεις, δερματτιδα για το δρμα, αγγειτιδα για τα αγγεα κ.ο.κ. Αφορ μια πληροφορα που χει να κνει με το σημεο της φλεγμονς και χι με την ατια που την προκλεσε.

Τροφς και φλεγμον

Νες ρευνες συνδουν τον τρπο ζως και διατροφς μας με τη φλεγμον και τη προδιθεση για νσο.

Η παχυσαρκα, τα καρδιολογικ νοσματα, ο καρκνος, η οστεοπρωση μχρι και η κατθλιψη συνδονται με το τι τρμε.

Οι τροφς που προγουν τη φλεγμον περιλαμβνουν τις επεξεργασμνες τροφς οι οποες παρχουν πολλς θερμδες εν χουν χσει το μεγαλτερο μρος της θρεπτικς τους αξας. Χαρακτηριστικ παραδεγματα ττοιων τροφν εναι η ζχαρη, το σπρο αλερι, και το επεξεργασμνο αλτι.

Οι επεξεργασμνες τροφς, σε αντθεση με αυτς που δεν χουν υποστε επεξεργασα, χουν χαμηλ περιεκτικτητα σε θρεπτικ συστατικ πως βιταμνες, μεταλλικ στοιχεα και νζυμα (χημικς ενσεις απαρατητες για να πραγματοποιηθον χημικς αντιδρσεις μσα στο σμα μας).

Αυτς οι τροφς ταν εισλθουν στο σμα μας προκαλον μεγλες και απτομες διακυμνσεις στα εππεδα του ζαχρου στο αμα μας. Το ζχαρο αρχικ ανεβανει απτομα, στη συνχεια πφτει απτομα, ανεβανει και πλι κ.ο.κ. Αυτ προκαλε αυξημνες εκκρσεις ορμονν που τροφοδοτον τη φλεγμον και κυρως της ινσουλνης.

Το σμα μας στη προσπθεια του να κρατσει το ζχαρο στο αμα στα επιθυμητ εππεδα, αυξνει την κκριση ινσουλνης. Αυξημνα εππεδα ινσουλνης στο αμα μας χουν συσχετισθε με αυξημνα εππεδα δεικτν φλεγμονς.

Αντιφλεγμονδεις Τροφς

Ανλογα λοιπν με τις τροφς που τρμε, ακμη και εν τα εππεδα σακχρου στο αμα μας κυμανονται στα φυσιολογικ εππεδα ταν εμαστε νηστικο, μπορε να χουμε αυξημνα εππεδα ινσουλνης και προδιθεση για φλεγμον.

Ο γλυκαιμικς δεκτης των τροφν εναι μια κατηγοριοποηση των τροφν ανλογα με την ταχτητα που ανεβζουν το ζχαρο στο αμα μας.

Η κατανλωση τροφν με χαμηλ γλυκαιμικ δεκτη εναι επωφελς για την υγεα μας και χει αντιφλεγμονδη δρση. Ττοιες τροφς εναι τα μλα, τα πρσινα λαχανικ, το λδι ελις, τα βιολογικ αυγ, τα κρθινα παξιμδια.

Οι μη επεξεργασμνες τροφς εναι πλοσιες σε θρεπτικ συστατικ και χουν και χαμηλ γλυκαιμικ δεκτη. Τροφς πως αυτς που ανφερα, αλλ και οι ωμο ξηρο καρπο, τα ψρια, οι σπροι, τα μορα πως και βιολογικς τροφς που χουν υποστε ζμωση περιχουν φυσικς βιταμνες, μεταλλικ στοιχεα, πρωτενες, καλ λπη και νζυμα τα οποα παρχουν στο σμα μας τις βασικς πρτες λες και εξασφαλζουν μια καλ υγεα.

Σε περιπτσεις φλεγμονωδν νοσημτων η συμπλρωση της διατροφς με βιταμνη C και φυσικ αντιοξειδωτικ πως η ρεσβερατρλη, το λφα λιποκ οξ, η κουερσετνη και οι φαινλες απ το πρσινο τσι μπορον σμφωνα με μελτες να βοηθσουν σημαντικ στη μεωση της φλεγμονς.

ταν καταναλνετε τροφς που εναι πιο κοντ στη φυσικ τους κατσταση και ενισχετε τους αντιοξειδωτικος μηχανισμος το σμα σας βινει μεωση της φλεγμονς. Αυτ σημανει τι νοιθετε καλτερα, χετε περισστερη ενργεια και κνετε να σημαντικ βμα στο δρμο για μια πιο μορφη και υγι ζω.

Πηγ: www.athlisis.gr

 

 
 
E-mail:   info@personaltrainer.gr
 
back
 
   
 
 
Personal Trainers Trainers Balatsinos P.F Studio o Links
  : 2310 304509 : 6946122887,    
Personal trainers, Personal Training